Un weekend frumos la Vatici

Am avut un weekend plăcut în satul Vatici, raionul Orhei la tabăra Speranța cu mai multe mame și copii unde am studiat despre comunicarea cu copiii și despre situații diferite din viață la care trebuie să știi cum să răspunzi. Am avut marea bucurie să mă urc în copac, să mă joc prin pădure cu copiii să fiu pictată pe față de ei.

Într-una din zile am participat la o ședință foto cu scumpul meu nepoțel Sandu Tcaci. Unele din poze le puteți vedea mai jos.

Este foarte important pentru fiecare părinte să înțeleagă cum să comunice cu copilul său, dar în primul rând să înțeleagă că trebuie să comunice cu el. Nu este corect să te scufunzi în problemele vieții și să uiți să comunici dragoste copilului, să îl înveți din Cuvântul lui Dumnezeu și să discutați toate subiectele împreună.

Astăzi mergem cu Sandu să avem o plimbare cu bicicletele în parcul național. Te invităm și pe tine! 🙂

Fă-ți timp să te împrietenești cu copilul tău!

Lasă un răspuns

