Îmi pare foarte rău că mi-am dat votul pentru un partid care a trădat…

Este foarte greu să alegi pe cine să votezi, dar nici indiferența nu este o soluție. Eu am ales să votez partidul PLDM la ultimele alegeri pentru că este partidul care a promis public că nu va permite adoptarea legii nediscriminare într-o declarație care este și astăzi pe site-ul partidului. Dar și pentru faptul că în PLDM activează doi deputați cu valori creștine, care se ghidează de aceste valori, Valeriu Ghilețchi și Veaceslav Ioniță.

Îmi pare foarte rău că am votat acest partid pentru că nu și-au ținut promisiunea, așa cum chiar liderul partidului, Vlad Filat, susține la moment proiectul de lege nediscriminare și este gata să-și calce cuvântul, să compromită valorile moral-creștine ale țării noastre și să copie orbește tot ce vine din Europa.

Mă rog ca Dumnezeu să mustre aceste persoane și să le înlăture de la conducere dacă vor continua cu aceeași atitudine. Dumnezeu să ridice politicieni integri în țara noastră care să stea tari pentru valorile moral-creștine și să fie interesați de binele poporului!

Lasă un răspuns

