Eu sunt Moldova!…

12 motive pentru care eu trebuie să rămân în țară și cum pot să-mi slujesc țara

Suntem la tabăra de studiere intensivă a limbii engleze și directorul taberei, Vasile Filat, ne-a dat să facem o lucrare tare interesantă al cărei titlu deja l-ați citit. Vreau să împărtășesc aceste motive și cu dumneavoastră, pentru că consider că este foarte important să înțelegem că trebuie să ne iubim țara și să nu o părăsim în momentele cele mai grele.

1. Dumnezeu a hotărât acest hotar pentru mine și aceste perioade grele (de apostazie și criză morală și nu numai) în care să trăiesc, de aceea vreau să mă supun hotărârii lui Dumnezeu și să rămân în țara mea ca s-o slujesc în aceste timpuri grele.

El (Dumnezeu) a făcut ca toţi oamenii, ieşiţi dintr-unul singur, să locuiască pe toată faţa pământului; le-a aşezat anumite vremuri şi a pus anumite hotare locuinţei lor, ca ei să caute pe Dumnezeu şi să se silească să-L găsească bâjbâind, măcar că nu este departe de fiecare din noi. (Faptele Apostolilor 17:26, 27)

2. Îmi iubesc foarte tare țara și realizez faptul că are nevoie de tineri, de oameni care să o iubească pentru ceea ce este, și nu pentru ceea ce are.

3. Toată familia mea locuiește în Moldova și nu vreau să mă despart de ea, sau să plece cineva din ea. Mă doare să văd cum multe din rudele noastre pleacă peste hotare pentru bani și în felul acesta își ruinează familiile, se despart și se aleg doar cu multă suferință, cu sănătate distrusă și abia la sfârșitul vieții își dau seama că de fapt nu și-au trăit viața și că banii nu le-au adus fericirea…

4. Dumnezeu m-a chemat un jurist bun în țara mea, pentru că este o necesitate foarte mare în așa vremuri când imoralitatea pune presiune și chiar se încearcă a fi legalizată pentru a fi promovată și chiar impusă la nivel de națiune.

5. Pentru că vreau să mă implic în viața politică a țării, deoarece politicul existent nu caută voia lui Dumnezeu și nici interesele poporului. Eu cred că avem nevoie de oameni morali și creștini în parlament pentru a schimba mersul lucrurilor în țara noastră.

6. Iubesc foarte tare oamenii din țara mea, neamul meu și vreau ca fiecare să ajungă la cunoștința Adevărului, de aceea vreau și eu să contribui la răspândirea Evangheliei în țara mea.

7. Suntem o țară în majoritate ortodoxă, dar, cu părere de rău, doar cu numele, iar ortodoxismul agresiv din țară nu permit oamenilor să cunoascp pe Hristos, de aceea vreau să rămân în Moldova și să fac misiune în unul din satele din raionul Ialoveni,poate chiar și în mai multe. Am fost și eu ortodoxă și nu cunoșteam pe Dumnezeu și nici lucruri elementare uneori pe care un creștin trebuie să le cunoască, dar Dumnezeu mi-a trimis oameni în calea mea ca să-mi vestească Evanghelia și în felul acesta viața mea s-a transformat radical și este una nouă în Hristos.

Sunt foarte recunoscătoare persoanelor care mi-au vestit Evanghelia, care m-au învățat și mă învață continuu din Sfânta Scriptură și vreau și eu să urmez exemplul lor.

8. Am fost învățată din Biblie multe exemple frumoase de oameni care-și iubeau foarte tare țara și poporul, așa ca Neemia, apostolul Pavel, Daniel, David ș.a. Vreau și eu să am așa o dragoste pentru țara mea și neamul meu și să urmez exempul acestor oameni ai lui Dumnezeu!

9. Înțeleg că dacă plec din țară voi contribui prin aceasta la criza profundă demografică cu care se confruntă țara noastră la moment, și în cele din urmă la distrugerea țării și la dispariția poporului nostru.

10. Republia Moldova este cea mai frumoasă țară de pe planeta pe care locuim! Chiar dacă nu am vizitat nici o altă țară, sunt sigură că am dreptate când spun acest lucru, pentru că este destul să călătorești prin țara noastră, pe dealurile ei ca să-ți dai seama cât este de minunată și de frumoasă!

11. În țara noastră încă s-au mai păstrat valorile moral-creștine și nu este atât de împăinginită de imoralitate așa cum sunt țările europene chiar dacă acestea sunt mai dezvoltate din punct vedere economic, de aceea vreau să lupt pentru a le păstra și promova în continuare.

12. Țara noastră se află într-o stare când fiecare face ce este corect în ochii lui înșiși (ce-i place) și acum, mai mult ca niciodată este nevoie de noi, creștinii ca să proclamăm Adevărul Absolut, valabil pentru fiecare om, care este Adevărul lui Dumnezeu descoperit nouă în Sfintele Scripturi.

Tu ce motive ai ca să rămâi în țară?

One Response to Eu sunt Moldova!…

Lasă un răspuns

