Am finisat sesiunea Istoria Poporului Israel!

În perioada 13-22 iulie am studiat cartea Judecători din Biblie, în cadrul sesiunii „Istoria poporului Israel”, la tabăra Emanuil din Sângerei.

Am avut un timp deosebit dar și foarte aglomerat. Am învățat foarte multe lucruri despre Istoria poporului Israel, principii de liderism, cum să ne implicăm în societate, în evenimentele care au loc în țara noastră, cum să luăm atitudine și care sunt consecințele dacă suntem indiferenți față de problemele și păcatele din țară.

Mulțumesc foarte mult învățătorilor noștri – Filat Vasile și Năstica pentru învățătura sănătoasă pe care ne-au transmis-o și pentru că ne învață și pe noi cum să învățăm pe alții. Dumnezeu să vă binecuvinteze cu multă sănătate, putere și bucurie în familie și din partea ucenicilor, care vor crește lideri buni!

2 Responses to Am finisat sesiunea Istoria Poporului Israel!

  1. Ana Cotorobai spune:

    o fost o sesiune binecuvintata

  2. batinirina spune:

    Asa este!

Lasă un răspuns

