Olga are nevoie de rugăciunile tale şi susţinere financiară!

Bloggerii sînt rugaţi să răspândească acest mesaj:

Hristos a Înviat!
Dragii mei, am nevoie de ajutorul vostru, mai exact de rugăciunile voastre şi post pentru nepoţica mea Olga (Olga e numele de botez, Gabriela – în documente).
Ea are doar 3 luni şi suferă de o malformaţie cardiacă congenitală complexă. Originea anormală a ramurei arterei pulmonare drepte din aortă. Hipertensiune pulmonară avansată.
Tratamentul ei e posibil doar peste hotarele ţării. Avem puţin timp!
Pînă 10 iunie trebuie să fie operată.
Sînt nevoie de mulţi bani, dar şi de mai multe rugăciuni!
Ajutaţi cum puteţi.
Ne puteţi contacta la numerele de telefon: 068059984 Natalia;
069592471 Ana -mama Olgăi şi verişoara mea.

Rog pe cei care administrează bloguri şi site-uri să răspîndească mesajul!
Vă mulţumesc!

Domnul să vă aibă în pază!

Sursa: marianvitalie.eu

Lasă un răspuns

