Știi cum să-ți administrezi corect banii și posesiunile?

Eu am fost foarte interesată de acest subiect, cum să-mi administrez corect banii și posesiunile, după principiile lui Dumnezeu. Sâmbătă, 26 martie, am fost la seminarul predat la acest subiect de Vasile și Năstica Filat, cărora vreau să le mulțumesc mult pentru efortul și dorința lor de a ne sluji. Dumnezeu să vă răsplăteasca și să vă dea sănătate și putere!

Eu am aflat care sunt principiile și voia lui Dumnezeu în acest sens. Biblia vorbește foarte mult la acest subiect și Dumnezeu dorește să ne administrăm corect și înțelept banii, timpul și celelalte resurse, pentru că va veni un timp când vom da socoteală și vom prezenta un raport referitor la felul cum le-am administrat, și atunci toți vor primi răsplata meritată.

În cadrul seminarului am studiat un manual alcătuit din 6 lecții care cer în jur de 40 min fiecare. Ne-a reușit o zi ca să trecem acest curs. Vreau să motivez pe fiecare din voi să treceți acest curs scurt, este unul deosebit, eu am învățat multe principii referitor la felul cum să-mi administrez bine banii.

Cei care sunt interesați să-l treacă, am putea organiza un astfel de seminar și să studiem timp de o zi. Dacă sunt interesați colegii de la facultate sau de la UJM, vă invit să-mi scrieți doleanțele Dstre.

Lasă un răspuns

