Am primit răspuns din partea Consiliului de Observatori al Audiovizualului

Am primit raspuns din partea Consiliului de Observatori al Audiovizualului în urma examinării de către aceștia a demersului pe care l-am trimis anterior și pe care l-am publicat și pe blog. Nu am văzut însă să fie luate în considerare argumentele pe care le-am adus și nici la ședință, unde am fost și eu prezentă, nu s-au discutat, dimpotrivă mi-am dat seama că demersul, nu numai că nu a fost examinat, dar se pare că nici citit nu a fost. Doar atunci la moment când am enunțat argumentele și revendicările mele, Domnul Râbca, președintele Consiliului a menționat că nu am interpretat corect unul din articole, iar în cazul unui alt articol, că autorii filmului au prezentat informația din mai multe surse. Voi veni să explic de ce consider că am avut dreptate invocând acele articole și de ce nu sunt de acord cu Eugeniu Râbca în acest sens.

Consider că prin difuzarea acestui film se încalcă articolele 6 și 7 ale Codului de etică al audiovizualului precum și alte norme constituționale, fapt pentru care Hotărârea Consiliului de Observatori, pe care am postat-o mai jos, poate fi contestată conform procedurii de contencios administrativ.

 

Lasă un răspuns

