Te chem…

Pe umbra Ta lăsată pe pămînt,

Eu voi păşi.

Voi încerca să-ncap în parametri,

Conturul bine stabilit a nu strivi.

Te strig atunci cînd soarele dispare;

Te strig atunci cînd umbra se-nteţeşte;

Strig cînd întunericul total mă stăpîneşte;

Te strig atunci cînd totu-mi pare…

…o groapă adîncă şi păcat…

Te strig şi-atunci cînd sufletu-mi e

…degradat;

Te strig în orice clipă, în orice loc,

Oricare circumstanţă;

Te strig cînd am uitat,

Ce-i aia siguranţă.

Te strig, Te chem în a mea rugăciune,

Eu păcătosul şi veşnica Ta sluga.

Cerşetorul cu staj de-o viaţă,

Îmbătrînitul timpului fără speranţă.

Te chem…

ca braţul Tău să mă ridice,

ca strălucirea Ta să se reflecte,

ca ochii Tăi să mă-ncălzească,

ca chipul Tău să-mi dea o şansă.

Te chem, şi vreau să-mi fii Tu TATĂ!

Covali Oxana

Lasă un răspuns

